Facebook má nové firemní logo

11. 11. 2019Novinky

Facebook zveřejnil nové korporátní logo, které odliší Facebook jako mateřskou společnost od Facebooku coby mobilní aplikace. Logo aplikace sociální sítě zůstává v nezměněné podobě tak, jak ji známe.

Facebook přidá nové logo do všech svých aplikací s jasným tagem „from Facebook“ na přihlašovací stránce. Pomocí nového loga bude sociální síť uživatele lépe a viditelněji informovat o tom, kdo jejich oblíbené aplikace vyvinul a komu patří.

Tady je ukázka pro Instagram a WhatsApp. Nové označení najdete vždy ve spodní části.

Zdroj: Social Media Today
Zdroj: Social Media Today

Facebook také doufá, že tímto krokem vyřeší veškeré dohady o tom, které aplikace pod něj spadají a které ne. V nedávné studii od společnosti Pew Research se totiž přišlo na to, že až 71 % oslovených lidí neví, že Facebook vlastní Instagram a WhatsApp.

Nové firemní logo Facebooku se objeví i v dalších aplikacích, které patří pod jeho křídla – Messenger, Oculus, Workplace, Portal nebo Calibra.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře