Facebook oznámil, že se zaměří na nová opatření, díky kterým budete moci lépe kontrolovat umístění vašich reklam. Chce inzerentům zajistit, aby se jejich reklama nezobrazovala na nežádoucích místech, a poskytnout jim větší transparentnost i bezpečnost.
První důležitý krok, od kterého by se podle Facebooku mělo začít, je zamezení šíření škodlivého obsahu. Samozřejmě v tak velkém množství obsahu a uživatelů jde o velmi těžko dosažitelný cíl. Správně nastavené standardy a intenzivní bezpečností kontroly ovšem mohou pomoci se tomuto cíli přiblížit.
Facebook má k dispozici kromě nástrojů umělé inteligence i přes 35 000 zaměstnanců, kteří se podílí na ověřování podezřelého obsahu, a do oblasti bezpečnosti každoročně investuje miliardy dolarů.
Druhým krokem je potřeba vysoce kvalitního ekosystému, co se obsahu, vydavatelů i reklamy týče. Facebook chce, aby zde byly v bezpečí jak firmy, které prodávají své produkty, tak i spotřebitelé, jež by měli mít důvěru v platformu i samotné inzerenty.
Facebook v tomto kontextu zveřejnil několik konkrétních opatření, která značkám pomůžou v kontrolách bezpečnosti:
- V Business Manageru a Ads Mangeru budete moci nově vytvářet seznamy blokovaných, zobrazovat si reporty doručování a nastavovat filtry inventáře na úrovni účtu (prozatím byly tyto úkony možné pouze na úrovni jednotlivých kampaní).
- Facebook vylepšuje i přehledy doručování, ve kterých budete moci vyhledávat podle ID účtu nebo vydavatele, aniž by bylo nutné je stahovat.
- Nově zde najdete i informace o úrovni obsahu. Přehledy doručování představují panel, který vám pomůže snáze zjistit úspěšnost sad reklam a zobrazuje metriky týkající se doručování vašich reklam.
- Facebook má nového bezpečnostního partnera Zefr, který bude společně s těmi stávajícími pomáhat vylepšovat nástroje a ovládací prvky pro bezpečnost značek.
- Facebook začne také testovat white list (seznam povolených) druhů obsahu, kde se mohou objevit v podobě in-stream video reklamy vydavatelů.
Tato nová opatření přinesou vaší značce větší bezpečnost, vyšší transparentnost a lepší možnost výběru, kde se budou vaše reklamy zobrazovat.