Facebook od 11. dubna 2020 zruší v rámci Audience Network umístění na mobilních webech a v In-Streamech. Jako důvod uvedl změnu poptávky partnerů, která se posouvá do jiných formátů reklamy v mobilních aplikacích.
Audience Network je síť, která umožňuje rozšířit reklamní kampaně mimo Facebook, a inzerenti tak mohou oslovit publikum v mobilních aplikacích, mobilních webech, Instant Articles nebo videích. Facebook spustil Audience Network v roce 2014, odkdy mohli inzerenti směřovat kampaně i do aplikací třetích stran, a v roce 2016 síť rozšířil o mobilní a webové stránky.
Tato změna se dotkne hlavně poskytovatelů reklamního prostoru, kterým Facebook doporučil, aby odstranili ze svého nastavení umístění, kterých se tato úprava týká. Veškeré statistiky budete mít k dispozici ještě šest měsíců po dni ukončení. Poslední platby pak obdržíte 22. dne v měsíci a budete mít i nadále přístup do Monetization Manageru (pokud bude váš účet aktivní).
Více informací se dozvíte v nápovědě Facebooku.