Instagram updatoval seznam požadavků na obchodní způsobilost, které se váží k nástrojům pro nakupování na jeho platformě. Díky nim se otevře více firmám a tvůrcům, kteří tu mohou prodávat své produkty.
Každý způsobilý podnik nebo tvůrce, který má na Instagramu účet a nabízí alespoň jeden produkt, může používat nákupní tagy a přivést tak na svůj web více potenciálních zákazníků.
Nové požadavky platí od 9. července ve všech zemích, kde Instagram podporuje funkci Nákupy na Instagramu. Mezi nimi je i Česká republika.
Podle nových požadavků musí firma označit produkty na Instagramu z webové stránky, kterou vlastní nebo ze které je prodává, aby lidem poskytla konzistentní a důvěryhodný zážitek z nakupování.
Instagram také aktualizuje registrační postup, aby dal podnikům jasnější pokyny a nabídl větší transparentnost. Jakmile se firma zaregistruje, Instagram ji co nejdříve schválí a firma může začít označovat produkty. Pokud ji neschválí, obdrží jasný důvod a doporučení, jak chyby odstranit a znovu se úspěšně zaregistrovat.
Nové firmy projdou již aktualizovanou registrací a stávající firmy dostanou oznámení v aplikaci s pokyny, které mají dodržovat. V budoucnu se tyto požadavky budou vztahovat i na všechny firmy, které prodávají produkty v rámci obchodních platforem Facebooku.
Aktualizovaný seznam požadavků najdete v nápovědě Facebooku. Pokud chcete začít prodávat na Instagramu, projděte si průvodce nastavením.