Facebook nabízí nové možnosti kontroly umístění reklam

15. 7. 2020Novinky

Facebook zavedl novou sadu možností pro kontrolu umístění reklam napříč platformami, které pod něj spadají. Díky tomu mohou inzerenti efektivněji sledovat, kde se jejich reklamy zobrazují, a tím lépe chránit svůj brand.

Hlavním prvkem je rozšíření whitelistů pro Audience Network a pro in-stream reklamy v rámci živých vysílání. Tyto seznamy povolených umístění umožňují inzerentům vybrat konkrétního vydavatele nebo typ obsahu, v rámci kterého se mohou jejich reklamy zobrazovat. Naopak fungují blacklisty, které určitá umístění přímo vylučují.

Kromě těchto funkcionalit vydává Facebook aktualizovaný přehled zobrazování reklam, který zahrne údaje o zobrazení jak na úrovni stránky, tak na úrovni obsahu. Inzerenti tak získají transparentnější report o tom, do kterých jednotlivých částí obsahu jsou jejich reklamy vloženy.

Nové nástroje jsou k dispozici v rozhraní Brand Safety Controls v Business Manageru, který Facebook taktéž redesignoval, aby lépe prezentoval vaše reklamní účty a stav kontrol bezpečnosti značky.

Zdroj: Social Media Today

Podrobnosti si přečtete na blogu Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře