Instagram podniká další krok k tomu, aby se stal výraznou e-commerce platformou. Do záložky Prozkoumat přidá novou sekci Shop. Ta zobrazí produkty, které si tu můžete zakoupit.
Seznam produktů v rámci Shop bude personalizovaný. Instagram doporučí každému uživateli zboží na základě účtů, které sleduje, a firem, které mají na Instagramu zalistované zboží.
Pokud jste ověřená firma a chcete, aby se vaše produkty objevily v nové sekci, je potřeba produkty otagovat v příspěvcích. Díky tomu je algoritmus, který lidem doporučuje obsah, vezme v potaz a ony si tak najdou cestu k potenciálním zákazníkům.
Sekce Shop by se měla v druhé polovině roku objevit také v navigační liště Instagramu. Dostat se k produktům tak bude otázka jednoho kliknutí.
Instagram zatím testuje novinku na malém počtu uživatelů v USA. Podrobnosti se dočtete na blogu Instagramu nebo na blogu Facebooku.