Facebook v srpnu pobídl uživatele a firmy, aby začali více používat hashtagy u organických postů. Teď testuje nové statistiky jejich využití v rámci vytváření příspěvků, aby napověděl, které tagy vám nejvíce pomohou v dosahu.
Když začnete tvořit příspěvek s #hashtagem, Facebook vám doporučí seznam nejpoužívanějších tagů založených na prediktivním textu stejně jako na počtu postů, které už daný hashtag na Facebooku používají.
Je to podobné jako u hashtagů na Instagramu v záložce Prozkoumat, která v návrzích vyhledávání zobrazuje míru použití hashtagů.
Vzhledem k tomu, že Facebook vlastní Instagram a má přístup ke zdrojovému kódu tohoto procesu, dává smysl ho přidat i do vytváření příspěvků na Facebooku. Tím získáte větší kontext, o čem uživatelé na síti diskutují, můžete lépe proniknout do nejpopulárnějších tagů a maximalizovat dosah svých příspěvků.
Aktuálně se novinka testuje s pár uživateli a stránkami. Podívejte se, jestli ji máte k dispozici i vy.