Facebook experimentuje s novými způsoby, jak by se mohli vydavatelé lépe propojit se svými předplatiteli a jak by mohli uživatelé sledovat placený mediální obsah přímo na Facebooku bez jakéhokoliv omezení.
Myšlenka je taková, že Facebook identifikuje předplatitele svých partnerů-vydavatelů a tyto uživatele vyzve k propojení jejich předplatitelského účtu s účtem na Facebooku. Jakmile ke spojení dojde a ve feedu se objeví placený článek, uživatelé si ho budou moci přečíst bez veškerých omezení, například bez platební brány či nutnosti se znovu přihlásit k účtu v daném médiu.
To by pro vydavatele mohlo představovat další způsob, jak udržovat spojení s publikem, a předplatitelům zároveň poskytnout více obsahu od oblíbeného vydavatele.
S mediálním trhem spolupracuje Facebook už řadu let a pravidelně pro něj připravuje aktualizace a nové nástroje. S propojením s předplatiteli začal experimentovat už v roce 2017, letos představil novou platformu Facebook News a rozšíření záložky News do více zemí, ke kterému by mělo dojít v horizontu šesti měsíců až roku.