Instagram aktualizuje nástroj pro vyhledávání obsahu. Ten nově umožní hledat podle konkrétních klíčových slov. Doteď jej omezoval pouze na vyhledávání podle profilů, hashtagů a lokalit.
Jakmile zadáte jedno slovo nebo více výrazů, pomocí nichž chcete najít obsah, Instagram vám zobrazí příspěvky, které je zahrnují. Díky tomu uživatelé získají snazší přístup k většímu množství obsahu.
Z opačné strany – z pohledu marketingu – to znamená, že Instagram firmám umožní maximalizovat výkon na platformě a zvýší viditelnost vašeho obsahu. Zároveň se vám zjednoduší práce, protože pojmy, které uživatelé vyhledávají, bude ve většině případů stačit uvést v rámci textu popisku.
Ovšem i tady existují limity. Vyhledávání klíčových slov bude omezeno na témata obecného zajmu a slova, která jsou v souladu se zásadami komunity Instagramu. Ne každý výraz a téma tak bude tímto způsobem možné najít.
A protože je příspěvků na Instagramu obrovské množství a síť by nebyla schopna zobrazit úplně všechny, bude vyhledávaný obsah hodnotit na základě několika faktorů, jako je typ obsahu, popisek, datum zveřejnění a další. Instagram také určí nejrelevantnější shody ke každému jednotlivému uživateli na základě výpočtů algoritmu.
Proto by na začátku stálo za to provést pár experimentů a zjistit, jak se vaše příspěvky zobrazují, s hashtagy i bez nich, abyste mohli zvolit strategii, která vám bude fungovat nejlépe.
Instagram zavádí novinku v anglicky mluvících zemí. Ostatní státy přijdou na řadu poté.