Instagram testuje novou funkcionalitu, díky které by firemní účty mohly lépe spravovat nejčastější dotazy uživatelů. Novinka umožní poskytnout rychlé klikatelné odpovědi v rámci Direct zpráv.
Jedná se o jednoduchý a automatizovaný způsob, jak řešit FAQ. Značky si mohou zvýraznit otázky, které jim uživatelé pokládají nejčastěji. Když na ně pak uživatelé kliknou, dostanou rychlou odpověď.
Aktuálně bude možné nastavit čtyři otázky, které se zobrazí při počáteční interakci s uživatelem.
Podobnou funkcionalitu nabízí také Messenger. Tam mohou správci Facebook stránek přidat možnost automatických odpovědí na běžné otázky.
Novinka je teprve v začátcích testování a zatím není jasné, kdy ji Instagram vypustí do světa. Je ale jasné, že poskytne další užitečnou možnost, jak se propojit s vaším publikem na Instagramu a zároveň zefektivnit vaši zákaznickou podporu.