Instagram přidá nové API pro plánování příspěvků

27. 1. 2021Novinky

Instagram testuje nové rozhraní API pro publikování obsahu na firemních profilech. Díky němu bude možné snáze a lépe plánovat příspěvky pomocí platforem třetích stran. Během 24 hodin budete moci naplánovat až 25 postů.

Instagram testuje nové Content Publishing API s několika partnery, mezi kterými najdete Hootsuite, Sprout Social, Sprinklr, Khoros nebo Dash Hudson. Cílem je usnadnit plánování a publikování příspěvků s jednou fotografií nebo jedním videem ve feedu vašich business účtů. Každý profil má přitom limit 25 postů denně.

Podle Instagramu nemá toto omezení dopad na žádné jiné způsoby zveřejňování obsahu, týká se pouze nového API. Nadále a doplňkově tak můžete publikovat příspěvky prostřednicvím nativní aplikace Instagramu nebo Facebook Creator Studia.

Nové API zavádí Instagram na základě zpětné vazby, kterou získal od firem. Ty nezveřejňují obsah spontánně, ale raději jej plánují předem. Některé firmy do toho zahrnují celé týmy a mají složitější schvalovací proces. Díky novému API teď budou moci snáze plánovat kampaně a přizpůsobit publikování obsahu svým interním procesům.

Content Publishing API spadá pod platformu Graph API. Vývojáři, kteří k němu chtějí získat přístup, se musí přihlásit skrze proces App Review. Aplikace musí být taktéž v souladu se zásadami pro vývojáře na sociálních sítích.

Podrobnosti si přečtete na blogu Instagramu.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře