Instagram pracuje na několika nových samolepkách ve Stories. Pomocí nich chce zlepšit prezentaci v aplikaci, rozšířit možnosti propagace a zvýšit zážitek pro uživatele.
Link
Instagram vyvíjí novou samolepku Link, která umožní umístit webový odkaz. Jednalo by se v podstatě o doplnění a alternativu funkcionality swipe-up, která umožňuje zavést uživatele ze Stories na vybranou webovou stránku.
Tato funkcionalita je ovšem dostupná pouze profilům s více než 10 tisíci sledujících. Ani u nové nálepky ovšem není jasné, pro koho bude určená a zda bude k dispozici i menším účtům.
Další rozdíl spočívá v tom, že narozdíl od swipe-up nástroje, který je pevně umístěný ve spodní části obrazovky, budete moci přidat novou samolepku kamkoliv. Tím k ní lépe upoutáte pozornost a doplnit ji můžete také dalšími obrázky, gify a efekty.
Super Mention
Druhou zajímavou samolepkou ve Stories, kterou Instagram právě testuje, je takzvaná super zmínka. Ta by měla být napojena na dárcovský nástroj pro tvůrce. Super Mention bude vypadat stejně jako nákupní tag a může pomoci, aby vaše Story viděli důležití uživatelé.
Je možné, že se jedná o rozšíření odznaků, které Instagram na podzim přidal do živých vysílání. Super zmínka může sloužit podobným účelům – tedy zajistit, že zmíněný uživatel bude na akci upozorněn, čímž se zvýší šance, že na ni zareaguje.