Instagram nabídl užitečné tipy pro DM a produktové tagy

17. 5. 2021Novinky

Instagram nasdílel nové praktické tipy pro uživatele i firmy. První skupině ukazuje, jak co nejlépe používat ovládací nástroje v přímých zprávách (DM). Firmám zase poskytl přehled, jak mohou pracovat s produktovými tagy v příspěvcích ve feedu, Stories, Reels a IGTV.

Ovládací prvky v DM

Ve videu Instagramu se dozvíte, jaké různé funkcionality jsou v přímých zprávách k dispozici a jak konkrétně se vám mohou hodit. Instagram přitom zdůrazňuje především kontrolní prvky Message request, Mark as Unread, Vanish Mode či Privacy Control.

Produktové tagy

Na účtu Instagram for Business zase sociální síť přinesla základní přehled toho, jak označovat produkty ve vašich postech, příbězích, Reels videích a na kanálu IGTV. Pokud produktové tagy ještě nepoužíváte, dozvíte se, které klíčové nástroje jsou k dispozici a jak s nimi pracovat.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře