Instagram nasdílel nové praktické tipy pro uživatele i firmy. První skupině ukazuje, jak co nejlépe používat ovládací nástroje v přímých zprávách (DM). Firmám zase poskytl přehled, jak mohou pracovat s produktovými tagy v příspěvcích ve feedu, Stories, Reels a IGTV.
Ovládací prvky v DM
Ve videu Instagramu se dozvíte, jaké různé funkcionality jsou v přímých zprávách k dispozici a jak konkrétně se vám mohou hodit. Instagram přitom zdůrazňuje především kontrolní prvky Message request, Mark as Unread, Vanish Mode či Privacy Control.
It Goes Down in the DMs – this week I thought I’d talk about some of the lesser known, but still great, features in DMs. #thisweekoninstagram pic.twitter.com/yUMW02LsnC
— Adam Mosseri 😷 (@mosseri) May 10, 2021
Produktové tagy
Na účtu Instagram for Business zase sociální síť přinesla základní přehled toho, jak označovat produkty ve vašich postech, příbězích, Reels videích a na kanálu IGTV. Pokud produktové tagy ještě nepoužíváte, dozvíte se, které klíčové nástroje jsou k dispozici a jak s nimi pracovat.