Facebook pokračuje v rozvoji ecommerce a spouští nový seriál Live Shopping Fridays, který se zaměří na nakupování na platformě. Zvát si bude vybrané obchodníky, kterým zákazníci mohou pokládat otázky ohledně produktů a možností nakupování. To vše během živého vysílání.
Již tento pátek se můžete těšit na první díl. Seriál se bude vysílat pravidelně každý týden až do 16. července. Uživatelé v něm mohou objevit nové produkty a ptát se v reálném čase na cokoliv, co je ohledně daného zboží zajímá.
Marketérům a inzerentům se zase nabízí nové způsoby, jak dát publiku vědět o svých produktech, budovat si vztah se zákazníky, poskytnout zajímavý obsah a také se inspirovat strategiemi ostatních prodejců.
Jedná se o jednoduchý a přitom atraktivní způsob, jak zaujmout zákazníky a podpořit jejich interakce. Možnost zapojit se v reálném čase do vysílání totiž platí za jeden z předních nástrojů pro zvýšení engagementu i pozornosti.
Více si přečtete na blogu Facebooku.