Jak na efektivní živé vysílání v rámci firmy

20. 5. 2021Novinky

Facebook zveřejnil novou příručku, ve které radí, jak vést interní firemní komunikaci díky živému videu s ještě větším efektem. Speciální důraz přitom klade na funkcionality v rámci Facebook Workplace. Všechny tipy lze ovšem využít i na jiných platformách.

V poslední době používá stále více firem pro interní komunikaci live video. Nejen pro sdělování důležitých informací, ale také pro wellbeing zaměstnanců a budování firemní komunity.

Facebook proto připravil praktického průvodce, který v 6 krocích ukazuje, jak těchto cílů dosáhnout v maximální možné míře.

Průvodce se podrobně věnuje těmto oblastem:

  • příprava a plánování
  • propagace události
  • zaujetí publika
  • autenticita
  • živé vysílání
  • pokračování konverzace

Facebook sice primárně hovoří o platformě Workplace a zdejších video funkcionalitách, zmíněné tipy jsou ovšem relevantní i pro jakékoliv jiné videospojení či platformy, stejně jako pro interní i externí využití.

Pokud vás zajímá více, celou příručku najdete zde.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře