Facebook zveřejnil novou příručku, ve které radí, jak vést interní firemní komunikaci díky živému videu s ještě větším efektem. Speciální důraz přitom klade na funkcionality v rámci Facebook Workplace. Všechny tipy lze ovšem využít i na jiných platformách.
V poslední době používá stále více firem pro interní komunikaci live video. Nejen pro sdělování důležitých informací, ale také pro wellbeing zaměstnanců a budování firemní komunity.
Facebook proto připravil praktického průvodce, který v 6 krocích ukazuje, jak těchto cílů dosáhnout v maximální možné míře.
Průvodce se podrobně věnuje těmto oblastem:
- příprava a plánování
- propagace události
- zaujetí publika
- autenticita
- živé vysílání
- pokračování konverzace
Facebook sice primárně hovoří o platformě Workplace a zdejších video funkcionalitách, zmíněné tipy jsou ovšem relevantní i pro jakékoliv jiné videospojení či platformy, stejně jako pro interní i externí využití.
Pokud vás zajímá více, celou příručku najdete zde.