Facebook ukázal budoucnost a nové příležitosti AR a VR

10. 6. 2021Novinky

Díky rychlému vývoji technologií se stává virtuální (VR) a rozšířená (AR) realita významným nástrojem marketingu. Facebook proto zveřejnil report, který ukazuje, jaké nové příležitosti se marketérům a firmám otevírají.

V 28stránkovém dokumentu se dozvíte, jak se AR a VR technologie vyvíjí a kam směřují v souvislosti se zájmy spotřebitelů, budoucími aplikacemi, nástroji a dalším. Ve zprávě Facebook nastiňuje klíčové elementy, jak se AR a VR na základě trendů posouvají na novou úroveň.

Zdroj: Facebook

Z reportu vyplývá, že dřívější technologie, jako je například mobilní připojení, procházely stejným vývojem, což jasně poukazuje na to, že se i AR a VR brzy stanou výraznými a hodnotnými součástmi každodenního života. Facebook tvrdí, že až 75 % majitelů firem očekává, že v příštích dvou letech začne využívat AR a VR technologie, a že globální výdaje na AR a VR se zvýší šestkrát.

Zdroj: Facebook

Jak můžete vidět, roste také uživatelské využívání těchto technologií, přičemž poptávka po AR obsahu zaznamenala silný nárůst, zejména v ecommerce a online nakupování.

AR a VR technologie by tak mohly nabídnout zajímavé řešení a zlatou střední cestu mezi nakupováním na internetu a v kamenných obchodech. Stále více spotřebitelů považuje takové nástroje za klíčovou součást objevování nových produktů a budování sounáležitosti se značkami.

Zdroj: Facebook

Je také zajímavé, že vyhledávání v angličtině, což s AR a VR technologiemi úzce souvisí, na Facebooku rostlo na rozvíjejících se trzích až dvakrát rychleji než na vyspělých trzích. Což opět poukazuje na velký potenciál těchto technologií.

Zdroj: Facebook

Report ukazuje, že na každém trhu se zvyšuje zájem na základě trendů na Facebooku. To podtrhuje skutečnost, že pro budoucí růst AR a VR technologií budou klíčové imerzivní technologické platformy, které budou schopné otevřít zcela nové příležitosti, jak se spojit se zákazníky a podpořit propagaci firem.

AR a VR by tak mohly podle Facebooku znamenat revoluci v tom, jak lidé komunikují se značkami a jak značky komunikují s lidmi. Pokud vás toto téma zajímá, doporučujeme si projít celý report.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře