Facebook zavádí v reklamách novou funkcionalitu. Nově si můžete aktivovat nástroj, který každému uživateli individuálně zvýrazní primární titulek, nadpis nebo popisek – podle toho, na co systém určí, že bude nejlépe reagovat.
Funkci Optimize Text Per Person najdete v rámci vytváření reklam. Pokud existuje pravděpodobnost, že tato možnost zlepší výkon reklamy, Facebook sám automaticky vyhodnotí, který text jednotlivým uživatelům zvýrazní.
Facebook toto rozdělení určuje na základě několika algoritmických faktorů. Díky nim ví, na které reklamy lidé v minulosti reagovali a co je pro každého z nich důležité.
Nejnovější funkcionalita je podobná nástroji, který Facebook přidal už v roce 2019. Ten umožnil do reklamní kampaně přidat různé množství textů. Facebook poté vybral, který zobrazí kterému uživateli (na základě chování). Nyní Facebook zobrazí konkrétní textový prvek reklamy.
Facebook novinku zavádí postupně. Globálně by se v Ads Manageru měla objevit během týdne.