Instagram začal testovat novinku s názvem Map Search, která umožní objevovat firmy a zajímavá místa v mapě integrované přímo do aplikace, zjišťovat informace o každém uvedeném podniku a také zveřejňovat příspěvky označené daným místem.
Uživatelé, kteří již mají k novému nástroji přístup, mohou kliknout na ikonu mapy v pravém horním rohu záložky Objevit. Poté se připojí k novému prostředí pro vyhledávání v mapě. V něm jsou zatím uvedené především kavárny a restaurace, ale najdete tu také obchody, zábavní podniky a další.
Když kliknete na jednu ze značek umístění, zobrazí se další informace o tomto místě. Pro firmy to znamená, že mohou přidat provozní dobu, adresu, údaje o ceně, stejně jako propojení s jejich Instagram profilem a zobrazení veřejných příspěvků.
Jedná se tak o další zajímavý doplněk, který nabízí přímější spojení mezi Instagramem, uživateli a firmami. Právě firmám se tím otevírá další skvělá možnost, jak být na sociálních sítích vidět a propagovat se.
Novinka je dostupná zatím v Austrálii a na Novém Zélandu.