Facebook testuje další způsoby, jak přidat více kontextu do placené propagace firem na sociální síti. Tentokrát se zaměřuje na doplňkové informace pod obrázkem reklamy, které se zobrazí při horizontálním scrollování.
Doplňkové informace obsahují místo působení firmy, check-in uživatelů nebo počet sledujících facebookové stránky. Facebook novinku zatím testuje s malým vzorkem uživatelů, kteří ji už vidí v této podobě:
Facebook is testing a scrollable info bar beneath ads
It summarises key info about the ads associated Facebook Page pic.twitter.com/9RBECxmhjZ
— Matt Navarra (@MattNavarra) September 27, 2021
Vypadá to tak na zajímavý prvek, který může přidat legitimitu reklamám na Facebooku. Uživatelé totiž mají zájem o kontext reklam, které se jim na platformě zobrazují. Chtějí být lépe informovaní, mít jistotu, že mohou reklamám důvěřovat, a také vědět, z jakého důvodu je daná reklama oslovila. To jim do jisté míry umožňuje například již funkcionalita Proč se mi tato reklama zobrazuje. Novinka by tak měla být dalším krokem kupředu.