Facebook aktualizuje zásady pro reklamy týkající se kryptoměn

28. 12. 2021Novinky

Kryptoměny nabírají na síle. Proto Facebook oznámil aktualizaci svých zásad pro reklamy, které se týkají právě kryptoměn. Díky tomu se otevírají dveře dalším inzerentům.

Facebook aktualizuje kritéria způsobilosti pro spuštění reklam o kryptoměnách a rozšiřuje počet regulačních licencí ze 3 na 27. Seznam způsobilých licencí zveřejnil na stránce s pravidly.

V podstatě platí, že aby bylo možné v aplikacích Facebooku spouštět jakékoliv reklamy na kryptoměny, musí tato měna dodržovat regionální licenční ustanovení, která se liší podle jednotlivých zemí.

Vzhledem k tomu, že kryptografie se stále více používá a přijímá, chce i Facebook umožnit inzerci více kryptografickým společnostem. Tito inzerenti tak získají rozšířené možnosti propagace jejich produktů.

Dosud to bylo tak, že inzerenti mohli pouze podat žádost a uvést informace o tom, jaké mají licence, zda obchodují na veřejné burze a další klíčová data o svém podnikání. V průběhu let však prostředí kryptoměn dozrálo a stabilizovalo se. Toho se chytl i Facebook, který do budoucna bude místo různých potvrzení způsobilosti vyžadovat právě jednu z uvedených licencí.

Podrobnosti si přečtete na blogu Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře