Facebook přidává nové moderování komentářů a live chat podporu

29. 12. 2021Novinky

Facebook ohlásil novou sadu nástrojů, které potěší především tvůrce obsahu. Těšit se můžete například na nástroje pro moderování komentářů a podporu na živém chatu. Velká novinka čeká také běžné uživatele.

Zapojení uživatelů představuje pro tvůrce klíčový prvek jejich práce a úsilí. Tu však mohou narušit spamové komentáře a další nevhodné diskuse. Proto Facebook přidává několik nástrojů, které vám pomohou spravovat komentáře k příspěvkům.

Největší změnou je nová, zjednodušená možnost skrýt komentáře ve streamu. Firemní stránky už tuto funkcionalitu nějakou dobu mají, pro stránky tvůrců je Facebook otevřel až nyní.

Když komentář skryjete, bude viditelný pouze pro komentátora a jeho sledující. Správci stránek pak mohou zobrazit všechny skryté komentáře k jakémukoliv příspěvku. Stačí vybrat možnost Skryté touto stránkou v rozbalovacím seznamu komentářů.

Zdroj: Matt Navarra

Facebook také přidává více ovládacích prvků pro blokování, abyste mohli zablokovat problematické uživatele spolu s případnými budoucími účty, které vytvoří. Dále přidává nové možnosti blokování klíčových slov, včetně možnosti automatického skrývání komentářů s variantami slov, která používají čísla, symboly nebo různé pravopisné varianty.

Zároveň testuje novou funkci Moderation Assist pro skupiny, která automaticky moderuje komentáře k vašim příspěvkům na základě vašich kritérií a podmínek.

V nástroji Facebook Live pak Facebook přidává další nástroje pro blokování vulgarismů, možnost pozastavení či zakázání uživatelů a rozšířenou kontrolu komentářů.

Dále se Facebook chystá spustit test komunitního moderování ve Facebook Live. To znamená, že tvůrci budou moci určit konkrétního diváka, který bude jejich jménem komentáře moderovat.

Zdroj: Facebook

Velkou novinkou je pak asistence na živém chatu v případě problémů. Facebook chce totiž začít poskytovat podporu prostřednictvím živého chatu pro anglicky mluvící tvůrce (zatím v USA).

Tvůrci budou mít přístup na vyhrazenou stránku podpory, kde jim Facebook poradí v čemkoliv, co je bude zajímat.

Zdroj: Facebook

Skvělou zprávu má Facebook také pro běžné uživatele. V aplikaci totiž začal testovat podporu pomocí živého chatu pro uživatele, kterým byl zablokován účet. To totiž představuje nejčastější problém, se kterým se lidé na Facebook obracejí.

Podrobnosti se dozvíte na blogu Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře