Už ve čtvrtek 21. dubna se v pražském Jalta Boutique Hotelu koná 9. ročník oblíbené konference BRANDstorming. Těšit se můžete na marketingovou inspiraci, kterou letos pojí téma odvahy, kreativity a inovace.
Opět vás čeká série zajímavých přednášek, inspirativních příběhů značek a osobitých spíkrů.
Na pódiu vystoupí například Vojtěch Lambert z LCG New Age, který ukáže souvislosti mezi budováním značky a sociálními sítěmi Lázní Libverda. Radovan Andrej Grežo zase prozradí, jak vytvořit úspěšnou kampaň jako Dedoles, a to v praktickém návodu o 15 krocích. Andrea Hurychová z WeDigital vám dá odpověď na otázku, jestli s vaší značkou potřebujete být na TikToku. Daniel Krásný ze Social Sharks a Anna Pakandlová z pojišťovny Kooperativa se zase zamýšlejí nad tím, proč mají lidé vlastně tolik rádi Facebook Kooperativy. A o krizové komunikaci na sociálních sítích pohovoří Kateřina Kopecká ze společnosti Comdata Czech.
Kromě tohoto vás čeká ještě další řada neméně přínosných přednášek, které se týkají (nejen) marketingu a sociálních sítí. Konference startuje v 9:00, moderuje ji Vladimír Rejlek a konec akce se předpokládá kolem 17:00. Podívejte se na celý program i přednášející. Vstupenky si můžete zakoupit zde. Newsfeed.cz jako partner akce vás srdečně zve.