Meta chce přimět vydavatele ke krátkým videím

26. 5. 2022Novinky

Meta se snaží přesvědčit mediální vydavatele a zpravodajské organizace, aby do svých strategií na Facebooku a Instagramu začlenili více krátkých videí. Právě u nich zaznamenává největší nárůst zapojení uživatelů.

Meta využívá granty a další partnerské iniciativy k navázání lepších vztahů s poskytovateli zpravodajského obsahu. Chce totiž, aby i nadále umisťovali obsah do jejích aplikací. Sleduje tím větší potenciál zapojení uživatelů.

Proto nedávno v některých zemích zavedla speciální záložku Facebook News, která klíčovým způsobem pomáhá zpravodajský obsah zviditelnit.

Toto by se však mělo v blízké době změnit a na tuto záložku už nebude klást takový důraz. Jednak proto, že na odkazy na sociálních sítích kliká stále méně lidí. A jednak proto, že momentální prim hrají krátká videa.

Proto chce Meta vydavatele přimět, aby i oni začali využívat formát krátkých videí. U videí totiž lidé tráví více než 20 % času, co jsou na Instagramu, a 50 % času, který tráví na Facebooku. Jedná se proto o logický krok.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře