Meta zavádí dokonalejší chatboty

8. 8. 2022Novinky

Chatboti jsou hojně využíváni v různých kontextech a mnoho firem je implementuje do aplikací, aby zefektivnily proces navazování kontaktů se zákazníky. To stejné je cílem Mety, která přichází s novými možnostmi, jež chatboty výrazně vylepší.

Meta vydala BlenderBot 3, pokročilou datovou sadu botů „respondérů“, která dokáže přirozeněji komunikovat s lidmi a zároveň využívá více podnětů a výzev, aby uživatele navedla na konkrétní cestu dotazu.

BlenderBot 3 je schopen prohledávat internet a chatovat prakticky o jakémkoliv tématu. Je navržený tak, aby se naučil zlepšovat své dovednosti a bezpečnost prostřednictvím konverzací a zpětné vazby od lidí.

Zdroj: Meta

Většina předchozích, veřejně dostupných souborů dat se obvykle shromažďuje prostřednictvím výzkumných studií s „anotátory“, které nedokáží reflektovat rozmanitost skutečného světa. Což je cílem této verze chatbotů.

Plně automatizovaní boti by mohly firmám výrazně usnadnit udržování toku spojení s uživateli, protože budou 24/7 schopní reagovat na dotazy a směrovat lidi na správné produkty či služby podle jejich potřeb.

Aktualizovaný proces BlenderBot totiž kombinuje dvě nedávno vyvinuté techniky strojového učení (SeeKeR a Director) s cílem vytvořit pokročilejší konverzační modely, které se učí z interakcí a zpětné vazby. BlenderBot 3 poskytne vynikající výkon, protože je postaven na veřejně dostupném jazykovém modelu OPT-175B Meta AI. Ten je přibližně 58x větší než BlenderBot 2.

S novou verzí chatbotů by tak mohlo jít o velký pokrok v oblasti systémů umělé inteligence a zároveň v oblasti zákaznické podpory. Meta novinku testuje zatím v USA, ale další země by se měly dočkat již brzy.

Podrobnosti se dozvíte na blogu Mety nebo v FAQ.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře