Instagram zkouší další způsob, jak vylepšit doporučování videí Reels. Někteří uživatelé teď mohou ke svým nahraným klipům přidávat témata, díky čemuž osloví relevantnější publikum.
Nová možnost Přidat témata má pomoci oslovit další uživatele, kteří mají stejné zájmy jako vy. Díky tomu můžete na Instagramu prezentovat svůj obsah angažovanějšímu publiku, a tím zvýšit výkonnost vašich Reels. Zároveň se propojíte s lidmi, kteří mají zájem o vaši značku či obsah.
Novinka by měla pomoci i samotnému Instagramu. Díky ní totiž může zdokonalit svůj systém doporučování Reels, na které se aplikace v současné době zaměřuje.
Reels momentálně zabírají 20 % veškerého času, který lidé tráví v aplikaci, a jejich podíl stále roste. I proto Instagram velmi rád zobrazuje uživatelům více video obsahu, a to pomocí umělé inteligence. Díky nové kategorizaci bude toto cílení ještě přesnější a relevantnější.
Novinka je zatím ve fázi testování. O globálním spuštění vás budeme informovat.