Meta představila řadu reklamních novinek. Těšit se můžete například na nový prvek v rámci „balíčku“ Advantage, na aktualizaci v rámci reklam Click to Messenger nebo na nový kurz zdarma pro inzerenty.
Advantage custom audience
Funkcionalita Advantage, která je k dispozici od letošního března, zahrnuje různé nástroje Mety pro automatizaci cílení reklam a nástroje založené na umělé inteligenci. A Meta do ní přidává nový produkt – Advantage custom audience.
Ten využívá vlastní publikum inzerenta k oslovení nových i stávajících zákazníků. Je to podobné jako u lookalikes audiences, které vyhledávají lidi, jež se pravděpodobně budou zajímat o vaši firmu. Jen s tím rozdílem, že Advantage custom audience přesahuje rozsahy podobnosti 1 %, 5 % nebo 10 %, na které jste zvyklí, a zároveň upřednostňuje doručování reklam lidem z custom audience.
Meta k tomu použije nástroje strojového učení, díky kterým může maximalizovat výkonnost kampaní s menším množstvím manuálního úsilí.
Click to Messenger
Meta dále aktualizuje své reklamy Click to Messenger a přidává novou optimalizaci, která bude cílit na uživatele, u nichž je pravděpodobnější, že provedou nákup prostřednictvím vlákna zprávy.
Meta obvykle zobrazuje reklamy Click to Messenger lidem, kteří s největší pravděpodobností zahájí konverzaci s firmou v aplikaci WhatsApp, Messenger nebo Instagram Direct. S touto aktualizací ale půjde spouštět reklamy, které osloví lidi, jež s největší pravděpodobností provedou právě akci nákup ve vlákně.
Meta také přidává nový reklamní formát pro generování leadů, který zákazníky nasměruje buď do Messengeru, nebo do formuláře – podle toho, se kterým z nich bude zákazník nejspíše interagovat.
Private Lift Measurement
Meta taktéž vylepšila svá řešení pro ochranu soukromí, včetně produktu Private Lift Measurement. Současně spolupracuje s různými akademickými pracovníky na studiu dopadů změny ochrany soukromí.
Meta spolupracovala například s Northwestern University a University of Chicago, aby lépe porozuměla hodnotě offsite dat pro personalizaci reklam. A to částečně proto, aby pomohla při vývoji řešení, která využívají technologie, jež zvyšují ochranu soukromí.
Výzkum odhalil, že náklady inzerentů se při odstranění offsite dat ze systému doručování reklam zvýšily o 37 %. Což mělo mimořádný dopad na menší inzerenty v oblasti CPG, maloobchodu a ecommerce, kteří jsou často na digitální výkonnostní reklamě závislejší než větší a zavedenější společnosti.
Nový kurz pro inzerenty
V neposlední řadě se Meta snaží pomoci inzerentům, aby se připravili na další fázi digitálního propojení. V souvislosti s tím pro ně připravila nový bezplatný kurz s názvem What is the metaverse?
Tento kurz vysvětluje, co je to metaverse, co o něm dnes víme a co znamená pro budoucnost práce, zábavy a života. Meta chce v rámci toho poskytnout uživatelům, firmám, tvůrcům a vývojářům nástroje potřebné k úspěchu v době, kdy se metaverse formuje.
Nový kurz startuje od 11. listopadu a vy se na něj můžete předběžně přihlásit zde.
Podrobnosti o novinkách najdete na blogu Mety.