Instagram testuje nové štítky ve zprávách firemních účtů

6. 12. 2022Novinky

Instagram testuje nové štítky v přímých zprávách firemních účtů. Ty mají usnadnit správu interakce se zákazníky v aplikaci.

Instagram chce do zpráv IG Direct přidat pět nových štítků, aby pomohl firmám lépe spravovat interakce a komunikaci s uživateli. Nově tak v aplikaci budete moci zprávy označit následujícími štítky:

  • vlajka
  • rezervováno
  • objednáno
  • placeno
  • odesláno

To by mohlo být užitečné zejména pro malé a střední firmy, které nemají přístup ke složitějším funkcím CRM. Novinka jim nabídne jednoduchý způsob, jak mít přehled o nejdůležitějších interakcích se zákazníky.

Zdroj: Sachin Shah

Nové štítky by doplnily stávající obchodní funkce přímých zpráv na Instagramu. Nyní jsou firmám k dispozici například uvítací zprávy či uložené odpovědi. Firmy na Facebooku mohou podobné štítky přidávat i do svých chatů, i když jejich použití se od těchto specifičtějších mírně liší.

Nové štítky jsou v současnosti v omezeném testování. Zda a kdy je Instagram zavede globálně, vás budeme informovat.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře