Meta zveřejnila novou zprávu, která mapuje, jak mohou firmy co nejlépe využít svá data a integrovat nové procesy do svého marketingového mixu. Navazuje tím na sérii doporučení, jak maximalizovat úsilí na Facebooku a Instagramu v závislosti na přísnější ochraně osobních údajů.
Čtyřicetistránková zpráva, na které Meta spolupracovala se společností Deloitte, obsahuje řadu poznatků a tipů, které vám pomohou integrovat nové datové přístupy, díky nimž maximalizujete možnosti cílení, aniž by byly ohroženy osobní údaje uživatelů.
V reportu najdete například ukázky toho, jak přesně firmy dosahují nejlepších výsledků tím, že tyto poznatky o datech integrují do svých procesů.
Zpráva se také hlouběji zabývá tím, jak můžete začlenit data první strany do svého reklamního mixu a jak můžete lépe cílit reklamy prostřednictvím segmentace a lepšího přehledu o výkonnosti.
K dispozici jsou také tipy, jak můžete zapojit své zdroje dat do systémů Mety a kde je lze použít.
Najdete tu také přehled nástrojů Mety pro generování potenciálních zákazníků, které vám pomohou získat více přímých informací.
K dispozici jsou i doporučení k rozšířenému používání dat.
A nakonec tu najdete rady týkající se reklamních kampaní založených na umělé inteligenci Advantage+ a modelování marketingového mixu. Zpráva vysvětluje, jak co nejlépe využít různé nástroje pro zlepšení celého rozsahu shromažďování a využívání dat.
Pokud vás zajímá více, celou zprávu Mety najdete zde. K dispozici je také report od společnosti Deloitte.