Meta představila nové možnosti kontroly umístění reklam. Ty poskytnou větší jistotu ohledně toho, v souvislosti s jakým obsahem se vaše značka zobrazí. Do této kontroly nově přibude Instagram feed a videa Reels, k dispozici budou i novinky pro platformy třetích stran.
Meta spustila nabídku ověřování reklam na Facebooku už na jaře. Nyní se do ní přidal feed na Instagramu a nově jej nabízí také platforma třetí strany Zefr. Toto řešení, které funguje na bázi umělé inteligence, poskytne ještě větší transparentnost kampaní a lépe změří bezpečnost a vhodnost značky v rámci umístění v kanálu příspěvků.
Meta dále přidává čtyři nové jazyky do filtru inventáře a prvky pro ověřování vhodnosti značky třetích stran pro Facebook a Instagram. K angličtině a španělštině bude nově k dispozici arabština, čínština, francouzština a portugalština.
A nakonec Meta zahájila testování nové možnosti filtru inventáře v rámci Reels. Krátká videa jsou nejrychleji rostoucím typem obsahu na platformách Mety, proto ho inzerenti chtějí využít a získat v něm více pozornosti. Nyní bude možné si lépe ohlídat, v jakém kontextu se vaše reklamy zobrazují.
Podrobnosti o novinkách se dozvíte na blogu Mety.