Meta aktualizovala logo Facebooku a přidala novou paletu barev

22. 9. 2023Novinky

Facebook prochází rebrandingem. Již v tomto týdnu jste si mohli povšimnout změny loga. Meta také představila aktualizovanou paletu barev, kterou hodlá používat v aplikaci.

Meta spustila první fázi aktualizovaného systému identity pro Facebook.

Změna loga je poměrně nenápadná, nejedná se o drastickou změnu. Ikona F má nyní tmavší odstín modré a je o něco větší.

Zdroj: Meta

Podle Mety stojí za novým designem tři klíčové faktory:

  • zlepšit nejikoničtější prvky značky, a vytvořit tak výrazný a osvěžený Facebook,
  • sjednotit způsob, jakým Facebook ožívá napříč produkty a marketingovými zkušenostmi,
  • vytvořit rozsáhlou sadu barev, zakotvenou v základní modré, která je komplexní a živá a zároveň navržená tak, aby byla pro lidi přístupnější.

Meta tak vytvořila design loga, které je podle ní odvážnější, energičtější a trvalejší. Meta také chtěla, aby písmeno F díky silnějšímu kontrastu více vyniklo.

Kromě nového loga získal Facebook i novou paletu barev. Ta se bude prolínat napříč aplikací.

Zdroj: Meta

Meta aktualizovala také reakční emotikony, aby evokovaly více rozměrů a emocí.

Zdroj: Meta

Více se o designových novinkách dozvíte na blogu Mety.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře