V pondělí 7. října vystoupí v pražském Clarion Congress Hotel influenceři, značky, agentury a platformy. Bude to vůbec poprvé, kdy se setkají na jednom místě a otevřou společnou diskuzi.
Na Influconu najdete dvě stage, jednu pro zadavatele/značky a druhou pro influencery. Zatímco na Influencer stage se dá dostat jen na základě pozvánky, na Hlavní stage je možné zakoupit vstupenku.
Program je nicméně nastavený tak, aby se všichni mohli během coffee breaků, obědové pauzy a závěrečného networkingu potkat ve foyer. A večer se všichni přesouvají do ROXY na největší influencerskou párty v Česku a na Slovensku.
Trendy, výzkum i značky
Hlavní stage je rozdělená do 4 bloků. První dává prostor agenturám, zazní trendy budoucích let s Petrem Srnou (CEO, WOO), téma virtuálních influencerů s Adamem Rajnohou (CEO, Yord) a především vyhodnocení neuro marketingového výzkumu od agentury Confess s Hankou Kloučkovou, který byl vytvořen právě pro Influcon. Ten ukáže, jak na tom jsou skutečně influenceři s kredibilitou a jak moc je tento mediatyp efektivní. V aktuálně probíhajícím výzkumu se porovnává podvědomé vnímání influencerských videí s klasickou reklamou.
Druhý blok se věnuje značkám, vystoupí zástupci C&A, Nestlé, P&G, L’Oréal nebo Tesco. Třetí blok dává prostor Metě a odborníkům na sociální sítě a influencery z TV NOVA. Na závěr programu na Hlavní stage vystoupí také samotní influenceři Anna Kadeřávková a olympijský vítěz, mistr světa v kanoistice Josef Dostál s jeho manažerem Janem Koukalem.
Nechybí ani praktické informace
Na druhé stagi pro influencery se tvůrci dozví praktické informace z oblasti cenotvorby, etiky, legislativy, ale čeká je i praktický workshop. Toto podium je zaštítěno Férovým influencerem a AKA.
Pořadatelem konference je digitální agentura WOO, která se na influencer marketing specializuje. „Influcon je výjimečný především propojením všech cílových skupin a možností networkingu. Díky konferenci se nám usnadní budoucí spolupráce pro všechny strany,” upřesňuje Nicola Tošnarová z WOO.
(tisková zpráva)