Newsfeed.cz se po celou dobu fungování snaží ukázat na pozitivní stránku využívání sociálních sítí pro byznys. Psát články o tom, jak se to dělat nemá, může být zábavné a jistě to má i svoji edukativní hodnotu. Ale myslíme si, že stejně podstatné, ne-li důležitější, je prezentovat povedené kampaně, vynikající výsledky a dobře odvedenou práci agentur i klientů.
Zároveň věříme, že naše publikum nejsou žádní zelenáči – takže vám nechceme věšet bulíky na nos a ohromovat zavádějícími čísly. Tomu rozhodně pomáhá i fakt, že na celém projektu spolupracujeme přímo i se zástupci Facebooku. Můžete se tedy spolehnout, že case studies, které zde zveřejňujeme, skutečně dosáhly toho, co tvrdí.
Rádi bychom pomohli celému ekosystému sociálních sítí a sdílení zkušeností úspěšných k tomu podle nás patří. A když se bude dařit, bude to znamenat i šanci prezentovat české (a slovenské) úspěchy mezinárodně! Svou case study můžete na Newsfeed.cz publikovat i vy. Pokud si myslíte, že se vám povedlo udělat něco opravdu skvělého, dejte o svém úspěchu vědět i ostatním. Napište nám na e-mail redakce@newsfeed.cz – jsme si jistí, že to je prostě win-win :)