Facebook začal testovat Immersive Mobile Ads

8. 9. 2015Novinky

Malá skupinka inzerentů má teď na Facebooku možnost otestovat nový formát reklamy, který umožňuje vytvořit interaktivní full-screen ads v rámci facebookové mobilní aplikace. Seznamte se s novými Immersive Mobile Ads.

Nový typ reklam vypadá na první pohled stejně jako běžné sponzorované příspěvky v News Feedu. Když na ně ale kliknete, otevřou se přes celou obrazovku a umožní uživateli přeskakovat a scrollovat mezi texty, fotkami, videi a dalším obsahem. Jedná se tak vlastně o alternativní verzi webové stránky značky, která se však znatelně rychleji načte a je mnohem interaktivnější, protože obsah je nativní. Myšlenka je velmi podobná formátu Instant Article, který Facebook nabízí vydavatelům. Namísto editoriálního obsahu jsou však uživatelům servírovány reklamy.

„Těšíme se, až uvidíme, jak marketéři využijí tuto platformu pro vytváření působivých reklam a jak s ní budou řídit klíčové cíle, jako je přitažlivost značky a přímý respons.“ – Kelly Graziadei, Director of Ads Product Marketing, Facebook

Nový reklamní formát v současnosti Facebook testuje na několika zahraničních inzerentech, jako je Gatorade, Michael Kors, Mr Porter nebo Carrefour, a je podporován také pouze zatím na platformách iOS, tedy na Facebooku na iPhonu a iPadu.

Podívejte se, jak budou nové reklamy vypadat, na videu značky Gatorade.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře