Této novinky si za chodu všimli pravděpodobně jenom administrátoři stránek. A možná, že ani ne všichni (tato možnost také zatím není dostupná všem stránkám). Příspěvky sdílející odkaz na webové stránky totiž dostaly novou podobu, která připomíná formát carousel ads.
Jakmile na sociální síti sdílíte URL link, Facebook vám automaticky nabídne více vedle sebe stojících boxů s různými náhledovými obrázky a nadpisy. Obě části lze v jednotlivých oknech editovat stejně jako přidávat další a další varianty. Ačkoliv se na první pohled zdá, že promujete různé stránky, všechny boxy odkazují na jednu jedinou.
Sdílet link v této podobě ale není povinnost. Pokud nechcete novinku využít a raději postujete tak, jak jste zvyklí (tedy standardně s jediným náhledovým fotem a headlinem), přebývající boxy snadno odstraníte.
Takto vypadá výsledek na stránce BMW Česká republika.
Ve výsledku se tak příspěvek na oko podobá carousel ads. A to je nejspíš i záměr, protože tento typ reklam obecně přitahuje větší pozornost a vykazuje lepší metriky než běžný formát. A otázkou také je, jestli nová podoba linkových postů zlepší čtenost a proklikovost.