Neziskové a nevládní organizace dostaly od Facebooku další dárek – novou webovou stránku, která poradí, jak dosáhnout svých cílů pomocí sociální sítě.
Stránka s názvem Facebook for Nonprofits poskytne neziskovkám informace o tom, jak mohou:
- posílit svou přítomnost na Facebooku
- využít platformu k dosažení svých cílů
- efektivně využívat nástroje Facebooku
- najít příklady dobré praxe a inspirovat se příběhy úspěšných
Stránka je přitom rozdělena do 4 sekcí, které postupně provádí celým procesem. Organizace se mimo jiné naučí, jak díky Facebooku zvýšit povědomí uživatelů o své práci, jak oslovit a vybídnout k akci podporovatele nebo jak na fundraising.
Facebook věří, že se nový web stane hodnotným zdrojem pro všechny neziskové organizace bez ohledu na velikost, zaměření nebo místo působení. Její vytvoření je přitom nejen dalším krokem k podpoře charitativních projektů, ale i k vybudování nástrojů a produktů pro lepší práci s globální komunitou. V minulosti například Facebook neziskovkám věnoval Donate button, díky kterému mohou žádat o dárcovství přímo na své stránce a v příspěvcích, nebo zavedl nový nástroj Fundraisers pro podporu konkrétních kampaní.