Instagram aktuálně testuje přidávání videa do Carousel reklam. Nový formát, který umožní zařadit do reklamy spoty o délce až 60 vteřin a který je na Facebooku již standardem, by měl být dostupný v polovině května.
Zatímco na Facebooku je video součástí Carousel Ads již nějakou dobu (poslední novinkou je například zavedení videa do Lead Ads), Instagram tuto možnost dosud neměl. To se však změní během následujících několika týdnů.
Nový formát umožní do jednoho sponzorovaného příspěvku přidávat větší počet videí, kdy každé musí mít délku maximálně 60 vteřin. Video Carousel Ads budou na Instagramu fungovat na bázi CPM (cena za tisíc impresí) a umožní v rámci jedné reklamy, která může mít tradičně 3 až 5 částí, zkombinovat video s obrázky.
Instagram zatím novinku v beta verzi testuje u vybraných partnerů, jako je Airbnb, Taco Bell, ASOS nebo Macy’s, v polovině května by jí měl ale rozšířit i mezi ostatní inzerenty.
Podívejte se, jak originálně může nyní vypadat i vaše instagramová reklama:
https://vimeo.com/165187638
https://vimeo.com/165188120
https://vimeo.com/165188213