Reklamní účel video views (zhlédnutí videa) se rozšiřuje do dalšího placementu. Nově jej nabídne síť Facebook Audience Network. Tímto krokem by měla sociální síť podpořit efektivní doručování reklamního obsahu do aplikací třetích stran a posílit výsledky kampaní zaměřených na povědomí o značce.
Reklamní kampaně, které v rámci Audience Network budou zaměřené na tento reklamní účel, bude možné optimalizovat na CPV a oCPM. Optimalizace na klasické CPM (tedy imprese) nebude možná. Co se týče cílení, k dispozici bude celá paleta, kterou Facebook standardně nabízí. Lze cílit napříč všemi regiony, na desktop a mobilní web, aplikace a tak dále.
Doručování reklam zaměřených na video views bude probíhat v podobě in-stream, tedy jako videoreklamy zobrazené před přehráním, při přehrání nebo po přehrání jiného spotu, a in-articles, tedy v rámci mediálního obsahu, článků a podobně.
A protože Audience Network je pouze mobilní síť, nikoliv desktopová, bude potřeba jí opět přizpůsobit obsah. Technické požadavky na reklamy s video views se oproti Facebooku nemění.
Nedávnou novinkou je také to, že prostřednictvím Audience Network budete moci cílit i na lidi, kteří nemají založený účet na Facebooku. Aby si Facebook zajistil, že zobrazované reklamy budou nanejvýš relevantní, použije informace a data získaná z cookies, od třetích stran a z aplikací, které používají Facebook technologie, jako jsou pluginy nebo Like tlačítka. Cílení na neuživatele Facebooku bude přitom opět možné všemi standardními typy publik, tedy Custom, Lookalike a dalších. Na tuto novinku bychom se měli těšit během následujících pár měsíců.