Ads Manager nabídne reporting pro kreativu reklam

24. 10. 2017Novinky

Facebook zavádí do Ads Manageru podrobné statistiky týkající se kreativy reklam napříč kampaněmi a reklamními sadami. V přehledné tabulce najdete údaje, které vám prozradí výkon jednotlivých reklamních variant.

Díky novému reportingu budete mít lepší představu o tom, jak úspěšné jsou konkrétní kombinace titulků, popisků, výzev k akci a obrázků či videí. Statistiky jednotlivých reklam zahrnou informace o doručování, utraceném rozpočtu, výsledcích, hodnotě cost per result či dosahu a frekvenci.

K dispozici bude také také:

  • Náhled kreativy – Když najedete na konkrétní jednotku reklamy, karta se zvětší a ukáže vám, jak se daná reklama zobrazuje na různých platformách a v různých placementech. Náhledy pak můžete sdílet s ostatními členy týmu.

  • Navigace do reklam přímo z reportingu – Kliknutím na možnost „Použito v X reklamách“, kterou najdete u každé miniatury, se dostanete na konkrétní reklamy.

  • Údaje na úrovni reklamy – Když ze seznamu vyberete možnost „Rozpis dle reklam“, zobrazí se vám všechny reklamy s vybranou kreativou.

Více informací najdete v nápovědě Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře