Facebook zavádí do Ads Manageru podrobné statistiky týkající se kreativy reklam napříč kampaněmi a reklamními sadami. V přehledné tabulce najdete údaje, které vám prozradí výkon jednotlivých reklamních variant.
Díky novému reportingu budete mít lepší představu o tom, jak úspěšné jsou konkrétní kombinace titulků, popisků, výzev k akci a obrázků či videí. Statistiky jednotlivých reklam zahrnou informace o doručování, utraceném rozpočtu, výsledcích, hodnotě cost per result či dosahu a frekvenci.
K dispozici bude také také:
- Náhled kreativy – Když najedete na konkrétní jednotku reklamy, karta se zvětší a ukáže vám, jak se daná reklama zobrazuje na různých platformách a v různých placementech. Náhledy pak můžete sdílet s ostatními členy týmu.
- Navigace do reklam přímo z reportingu – Kliknutím na možnost „Použito v X reklamách“, kterou najdete u každé miniatury, se dostanete na konkrétní reklamy.
- Údaje na úrovni reklamy – Když ze seznamu vyberete možnost „Rozpis dle reklam“, zobrazí se vám všechny reklamy s vybranou kreativou.
Více informací najdete v nápovědě Facebooku.