Aktuální trendy v používání sociálních sítí

24. 5. 2022Novinky

Chcete lépe porozumět nejnovějším trendům a změnám v prostředí sociálních sítí, které by vám mohly pomoci v marketingu? Společnost YouScan zanalyzovala více než miliardu příspěvků se zaměřením na značkový obsah a zjistila, které firmy a jak získávají na Facebooku a Instagramu na popularitě.

Studie přináší zajímavé podněty k zamyšlení a upozorňuje na nejdiskutovanější témata, nejzajímavější typy obsahu, lídry mezi značkami, analýzu sentimentu a další tipy, které by vám mohli pomoci při plánování.

Jaká zjištění tedy přinesla tato velká analýza?

  • Osobní, profesionální a zpravodajský obsah jsou nejsdílenější typy obsahu na sociálních sítích.
Zdroj: YouScan
  • Nejdiskutovanějším tématem je politika, následuje za ní gaming a zdraví.
  • Video obsah překonal obrázky, co se týče engagementu.
  • 1,5 % word-of-mouth příspěvků obsahuje odkaz na externí zdroje.
  • Reklama, obrázky s popisem a screenshoty jsou nejrozšířenějšími obrázky na světě.
Zdroj: YouScan
  • Influencer marketing a spolupráce se značkami jsou primárním důvodem, proč je reklama nejpopulárnějším vizuálním obsahem na sociálních sítích.
  • Nejčastěji se na obrázcích zobrazuje umění, následuje móda, sport, fikce a přátelství.
Zdroj: YouScan
  • Instagram má největší míru sentimentu, a může být tak považován za nejpozitivnější platformu.
Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře