Facebook zavádí do své nativní aplikace Ads Manageru pět nových kreativních prvků, které vám pomohou při vytváření reklam v mobilu. Nově tak v reklamách můžete použít samolepky, překrývání vrstev, šablony a další.
Do reklam, které tvoříte v telefonu, můžete přidat textové překryvy, samolepky, loga nebo barevné filtry. K dispozici je také možnost ořezávání obrázků a kontrola množství textu, která vás upozorní, pokud nedodržíte doporučená pravidla Facebooku.
Pokud nechcete vytvářet originální reklamu, můžete použít některou z připravených šablon, které lze upravit a uživatelsky přizpůsobit.
Mobilní aplikaci Ads Manager zavedl Facebook už v roce 2015 a zkombinoval ji s nástrojem pro kreativu loni na podzim. Nedávno v aplikaci zavedl metriky pro kreativu a A/B testování.
Podrobnosti o nových funkcionalitách najdete na blogu Facebooku.