E-learningový nástroj Facebooku Blueprint se brzy rozroste o nové kurzy a jazykové mutace.
Od března, kdy Blueprint odstartoval, se těší téměř 200 000 přihlášením do kurzů a bezmála 73 000 unikátním uživatelům.
Kurzy jsou aktuálně dostupné pouze v angličtině, ale Facebook přislíbil, že na konci září spustí korejskou a čínskou verzi, v průběhu října pak kurzy v japonštině, němčině, španělštině a portugalštině.
Dnes je k dispozici 35 kurzů. Facebook ale připravuje řadu dalších, které budou zahrnovat studijní osnovy ušité na míru aktuálním problematikám, direct response inzerentům, malým a středním podnikům a Instagramu.
Blueprint Live
Sociální síť také poskytla detaily o plánovaném Blueprint Live, interaktivním, personalizovaném vzdělávacím programu pro agentury a inzerenty, zaměřeném na Facebook marketing. Blueprint Live bude mít podobu celodenního workshopu, který zahrne:
- vytváření marketingového plánu
- definování KPI a klíčových business a marketingových výzev
- jejich stručné přetlumočení klientovi
- kombinování vizuálního, zvukového a pohybového storytellingu v rámci Facebook reklamy na News Feedu a mobilu
- určení optimálního publika a segmentaci strategií založených na cílení a dat z Insights
- realizaci kampaně a měření jejího výkonu
- práci v týmu a finální prezentaci plánu
Nejinovativnější marketingový plán bude přitom oceněn.
Pár zajímavostí na konec
TOP 10 zemí dle Blueprint enrollments:
- USA
- Indie
- Kanada
- Velká Británie
- Brazílie
- Německo
- Vietnam
- Egypt
- Mexiko
- Rumunsko
TOP 5 kurzů dle Blueprint enrollments:
- Facebook Terminology
- Welcome to Marketing on Facebook
- Sucessful Campaigns
- Brand Best Practices
- Creative Best Practices