Blueprint webináře v březnu

1. 3. 2017Novinky

Facebook pravidelně pořádá webináře, aby vám pomohl zorientovat se v jeho produktech, nastavit správně marketingové strategie a využít reklamní potenciál sociální sítě na maximum. Na další vzdělávací sérii, kterou vás provede tým nejpovolanějších, se můžete těšit i tento měsíc.

Webináře jsou v angličtině, zdarma a pro všechny.

7.3. Personalized Marketing at Scale with Facebook, Instagram and Audience Network

Zákazníci jsou zaplaveni reklamními sděleními a inzercí, která na ně vyskakuje prakticky na každém kroku. Kvůli tomuto divokému boji o pozornost tkví úspěch marketingu v relevantním obsahu, který podnítí zájem a poptávku po vašich produktech. V tomto webináři se dozvíte, jak vám dynamické reklamy mohou pomoci personalizovat sdělení na míru a díky tomu najít více zákazníků.

16.3. What Every Brand Should Know About Instagram Stories

Instagram je místem, kde firmy vyprávějí své příběhy prostřednictvím vizuální inspirace. V tomto webináři vás tým Facebooku blíže seznámí s Instagram Stories a poradí vám, jak tento krátkodobý obsah efektivně pojmout z pohledu organiky i reklamy.

21.3. Emerging Markets: The Next Mobile Generation

Mobilní zařízení hrají v dnešní době hlavní roli, protože mají významný vliv na současný trh. Chytří marketéři vědí, že potřeba lidí propojit se s věcmi, o které se zajímají, je univerzální a mobil má tu moc jim tuto potřebu uspokojit. V tomto webináři se dozvíte, jak se stát součástí mobilní revoluce a mít úspěch po celém světě.

23.3. Creative Hub: A New Destination to Bring Your Biggest Ideas to Life

Creative Hub je nové místo, kde se marketéři mohou inspirovat úspěchy ostatních, navrhovat své vlastní mock upy a prohlížet si je na mobilním zařízení. Specialisté Facebooku vám ve webináři odhalí klíčové funkcionality tohoto nástroje a ukáží vám, jak je využít v kampaních.

30.3. Facebook + TV: Complementing Your TV Campaigns with Facebook and Instagram

Rozšiřte dosah a dopad vaší televizní kampaně na Facebook a Instagram. V tomto webináři se naučíte, jak propojit sdělení, které lidé vidí na obrazovce, s produkty jako TRP nebo video reklamy.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře