Boti jsou na Messengeru schopni odpovídat na akce provedené uživateli za pomoci specifických tagů. A nyní se jejich nabídka rozšiřuje. Vývojáři a firmy, které používají pro komunikaci ze zákazníky na Messengeru automatizované zprávy, získají pět nových tagů, které konverzaci ještě o něco zefektivní.
V dubnu dostali vývojáři od Facebooku tři tagy, které zjednodušily vytváření botů. Ti dokázaly nově zodpovídat a řešit dotazy zákazníků a poskytovat aktualizace ohledně expedice zboží nebo rezervací. Za pomoci tagů umějí boti v konkrétních případech také posílat zprávy mimo 24hodinové okno, které je uvedené jako podmínka v zásadách používání platformy Messenger.
A nyní vás čeká následující série vylepšení pro komunikaci botů s uživateli:
- Aktualizace schůzek: Tag APPOINTMENT_UPDATE můžete použít, pokud chcete uživatele upozornit na jeho stávající schůzku. Pokud uděláte změnu v čase, místě nebo ji zrušíte, uživatel o tom bude informován.
- Herní či sportovní událost: Tag GAME_EVENT použijete, pokud chcete uživatele informovat o jeho pokroku ve hře nebo živé sportovní události. Pokud hraje jeho oblíbený fotbalový tým, dostane zprávu. Stejně tak, pokud odstartuje nebo skončí herní turnaj na Messengeru.
- Aktualizace dopravy: Tag TRANSPORTATION_UPDATE použijete, pokud chcete uživatele informovat o jeho stávajících dopravních rezervacích (letadlo, vlak, trajekt apod.). Hodí se, pokud například dojde ke zrušení letu nebo přijede vlak, do kterého má nastoupit.
- Aktualizace funkcionalit: Tag FEATURE_FUNCTIONALITY_UPDATE můžete použít, pokud chcete uživatele informovat o nových prvcích nebo aktualizacích vašeho bota. Můžete mu dát například vědět, když váš bot získá nové schopnosti a dovednosti.
- Aktualizace vstupenek: Tag TICKET_UPDATE můžete použít, abyste uživatele upozornili na novinky nebo aktualizace ohledně akcí, na které si zakoupil lístky. Že se mu například v případě zrušení koncertu vrátí vstupné nebo že akce začíná v jinou hodinu.
Pro bližší informace se podívejte do nápovědy Facebooku.