Buduj LOVEbrand, ne válku

21. 8. 2019Názory

Stát se lovebrandem, to je sen každé značky. Význam tohoto termínu je více než zřejmý. Jak ale tohoto titulu dosáhnout? To se dozvíme 26. září v Praze na dalším ročníku konference Jak budovat lovebrand. Vybrali jsme pro vás řečníky nejen ze světa sociálních sítí, kteří nás nejvíce zaujali. Na co a koho se přesně můžete těšit?

Lucie Macháčková je scenáristka, producentka a marketérka. Nyní vede korporátní a produktové sociální sítě České televize a stará se o to, aby multiplatformové projekty jako StarDance či Most! dokázaly plně vytěžit svůj potenciál v digitálním světě.

Jak už jsme se dozvěděli v červnu na Instameetu 2019, celkové povědomí o seriálu Most! vznikalo především díky fanouškům, kteří například seriálu založili několik neoficiálních instagramových účtů. Jak celkový poprask kolem seriálu vůbec probíhal a jak se stal “lovebrandem”, se dozvíte na její přednášce.

Lucie Macháčková

Další velmi zajímavou vystupující bude Klára Honzíková, bývalá Global Event Manager v Socialbakers a nyní členka týmu Amazing Places. Amazing Places je koncept, který dává lidem tipy na nejkrásnější nejen tuzemská místa.

Kromě fanoušků na Facebooku, kterých je více než 180 tisíc, a 100 tisíc followerů na Instagramu (což z projektu dělá jeden z největších konceptů svého oboru) se musí starat o komunitu majitelů jednotlivých míst. Jak tedy na zákaznickou péči na dvou stranách? Dozvíme se od Kláry.

Klára Honzíková

Šéfka obchodního oddělení jedné z nejúspěšnějších českých rodinných firem Ryor, Jana Štěpánková, vám vysvětlí, jak zákaznice a zákazníci Ryoru ovlivňují cenu produktů, jejich vzhled a třeba i marketing celé firmy.

Marek Hallér, marketingový ředitel Rohlík.cz, nám prozradí, jak docílit lovebrandu v 5 krocích – v čem může pomoci kontroverze, odvaha a inovace při komunikaci se zákazníky a na jakých hodnotách je postaven nejinovativnější doručovatel potravin.

U Rohlíku ještě na chvíli zůstaneme. Anna Šenk, bývalá šéfka logistiky pro Rohlík.cz a provozní ředitelka Dámejídlo.cz, tvrdí, že empatie je nejdůležitější dovednost nejen během zákaznické péče, ale i v pracovním prostředí nebo v osobním životě. Jak na to, se dozvíme k závěru konference.

Martin Hejl, jednatel výrobce obalů THIMM, zase prozradí recept na dokonalé pracovní prostředí a proč je právě toto důležité pro fungování firmy. Z jiného soudku nám o lovebrandu řeknou Lucie Vurbsová & Ivana Kolcunová, které tvoří jádro týmu v LMC, a vysvětlí nám, jak je důležité mít ve firmě culture book.

Moc dobře víme, že lovebrandem se vaše značka nestane přes noc, ale je důležité na tom začít pracovat co nejdřív. A co třeba rovnou 26. 9. v kině Lucerna v Praze?

Veškeré informace i vstupenky najdete na webu jakbudovatlovebrand.cz

V Business Factory pracuji na pozici Social media a community specialisty. Mým zaměřením je Instagram, kde se snažím držet krok s aktuálními trendy ať už ze strany marketingu, nebo obsahu a své znalosti potom kreativním způsobem aplikovat u našich klientů.

Komentáře