Stát se lovebrandem, to je sen každé značky. Význam tohoto termínu je více než zřejmý. Jak ale tohoto titulu dosáhnout? To se dozvíme 26. září v Praze na dalším ročníku konference Jak budovat lovebrand. Vybrali jsme pro vás řečníky nejen ze světa sociálních sítí, kteří nás nejvíce zaujali. Na co a koho se přesně můžete těšit?
Lucie Macháčková je scenáristka, producentka a marketérka. Nyní vede korporátní a produktové sociální sítě České televize a stará se o to, aby multiplatformové projekty jako StarDance či Most! dokázaly plně vytěžit svůj potenciál v digitálním světě.
Jak už jsme se dozvěděli v červnu na Instameetu 2019, celkové povědomí o seriálu Most! vznikalo především díky fanouškům, kteří například seriálu založili několik neoficiálních instagramových účtů. Jak celkový poprask kolem seriálu vůbec probíhal a jak se stal “lovebrandem”, se dozvíte na její přednášce.
Další velmi zajímavou vystupující bude Klára Honzíková, bývalá Global Event Manager v Socialbakers a nyní členka týmu Amazing Places. Amazing Places je koncept, který dává lidem tipy na nejkrásnější nejen tuzemská místa.
Kromě fanoušků na Facebooku, kterých je více než 180 tisíc, a 100 tisíc followerů na Instagramu (což z projektu dělá jeden z největších konceptů svého oboru) se musí starat o komunitu majitelů jednotlivých míst. Jak tedy na zákaznickou péči na dvou stranách? Dozvíme se od Kláry.
Šéfka obchodního oddělení jedné z nejúspěšnějších českých rodinných firem Ryor, Jana Štěpánková, vám vysvětlí, jak zákaznice a zákazníci Ryoru ovlivňují cenu produktů, jejich vzhled a třeba i marketing celé firmy.
Marek Hallér, marketingový ředitel Rohlík.cz, nám prozradí, jak docílit lovebrandu v 5 krocích – v čem může pomoci kontroverze, odvaha a inovace při komunikaci se zákazníky a na jakých hodnotách je postaven nejinovativnější doručovatel potravin.
U Rohlíku ještě na chvíli zůstaneme. Anna Šenk, bývalá šéfka logistiky pro Rohlík.cz a provozní ředitelka Dámejídlo.cz, tvrdí, že empatie je nejdůležitější dovednost nejen během zákaznické péče, ale i v pracovním prostředí nebo v osobním životě. Jak na to, se dozvíme k závěru konference.
Martin Hejl, jednatel výrobce obalů THIMM, zase prozradí recept na dokonalé pracovní prostředí a proč je právě toto důležité pro fungování firmy. Z jiného soudku nám o lovebrandu řeknou Lucie Vurbsová & Ivana Kolcunová, které tvoří jádro týmu v LMC, a vysvětlí nám, jak je důležité mít ve firmě culture book.
Moc dobře víme, že lovebrandem se vaše značka nestane přes noc, ale je důležité na tom začít pracovat co nejdřív. A co třeba rovnou 26. 9. v kině Lucerna v Praze?
Veškeré informace i vstupenky najdete na webu jakbudovatlovebrand.cz