Pro našeho klienta, lídra na trhu se spodním prádlem, jsme připravili kampaň, která využila sílu spokojených zákaznic.
K odpromování jsme na Facebooku vybrali příspěvek komunikující velmi oblíbený typ podprsenky, který byl organicky velmi úspěšný a zákaznice jej sdílely, lajkovaly, ale hlavně do komentářů psaly, jak jsou s produktem spokojené. Pomocí Custom Audience jsme příspěvek zaměřili na všechny zákaznice a sbírali kladné ohlasy, které jsou skvělé pro uživatelky, jež se ke koupi ještě nerozhodly.
Jakmile jsme měli dostatek pozitivních reakcí, zacílili jsme na publikum vytvořené z uživatelek, které si produkt prohlížely, ale nenakoupily a publikum vytvořené z Lookalike Audience. Kampaně běžely přibližně týden a během této doby kromě další vlny pozitivních reakcí skokově rostla také návštěvnost webu. Protože je ale engagement uživatelů spíše imageová záležitost, pojďme se podívat, jak si kampaně vedly z pohledu tržeb.
Do reklamy bylo celkem vloženo 29 tisíc korun, včetně nákladů na správu, přičemž si zákaznice objednaly podprsenky za celkem 150 tisíc korun. Příspěvek se navíc dále šířil organicky a i po skončení kampaně generoval konverze.