Case study: Síla spokojených zákaznic

15. 7. 2015Case studies

Pro našeho klienta, lídra na trhu se spodním prádlem, jsme připravili kampaň, která využila sílu spokojených zákaznic.

K odpromování jsme na Facebooku vybrali příspěvek komunikující velmi oblíbený typ podprsenky, který byl organicky velmi úspěšný a zákaznice jej sdílely, lajkovaly, ale hlavně do komentářů psaly, jak jsou s produktem spokojené. Pomocí Custom Audience jsme příspěvek zaměřili na všechny zákaznice a sbírali kladné ohlasy, které jsou skvělé pro uživatelky, jež se ke koupi ještě nerozhodly.

Jakmile jsme měli dostatek pozitivních reakcí, zacílili jsme na publikum vytvořené z uživatelek, které si produkt prohlížely, ale nenakoupily a publikum vytvořené z Lookalike Audience. Kampaně běžely přibližně týden a během této doby kromě další vlny pozitivních reakcí skokově rostla také návštěvnost webu. Protože je ale engagement uživatelů spíše imageová záležitost, pojďme se podívat, jak si kampaně vedly z pohledu tržeb.

PRIA case study výsledky

Do reklamy bylo celkem vloženo 29 tisíc korun, včetně nákladů na správu, přičemž si zákaznice objednaly podprsenky za celkem 150 tisíc korun. Příspěvek se navíc dále šířil organicky a i po skončení kampaně generoval konverze.

Kreativec, markeťačka a milovnice sociálních sítí. Pomocník při tvorbě strategií i tvůrce obsahu. Poslední 3 roky pracuje pro zlínskou interaktivní agenturu PRIA jako marketingový specialista, kde se kromě digitálního PR stará také o marketingovou komunikaci, event management, partnership, interní komunikaci...

Komentáře