V neděli ráno objevila řada inzerentů na svém reklamním účtu na Facebooku výrazné překročení výdajů. Zapříčinila to chyba systému doručování reklamy.
Někteří inzerenti hlásili nárůst CPM o 200 až 500 % oproti předchozímu dni. Chyba zjevně ovlivnila také všechny ukazatele výkonu reklamy. Inzerenti rovněž hlásili, že jejich reklamní sady výrazně překračují nastavené denní rozpočty, aniž by bylo možné škodám jakýmkoliv způsobem zabránit.
Meta problém uznala během několika hodin po obdržení hlášení a rychle se pustila do oprav. Ujistila přitom reklamní partnery, že vzniklé škody jim vykompenzuje v podobě kreditů.
Ve 21:45 Meta problém údajně odstranila a všechny reklamní systémy by měly opět fungovat normálně.
Meta také upozornila, že v následujících dnech bude komunikovat přímo se správci reklamních účtů, kterých se problém týká.