Global Partner Summit, který pořádal Facebook pro marketingové partnery, proběhl poprvé v New Yorku (předchozích 5 ročníků v San Franciscu). Jednalo se zároveň o dosud největší summit, kterého se zúčastnilo více než 1 000 lidí z řad partnerů. A ROI Hunter byl u toho.
Tentokrát Facebook pozval i agentury. Důvodem byl totiž zvýšený tlak Facebooku na navazování partnerství i vzájemně mezi jeho marketingovými partnery. V jeho ekosystému je v současnosti více než 250 partnerů z více než 45 zemí světa.
Dvoudenní summit (10.-11. října 2018) byl plný produktových přednášek a specificky zaměřených workshopů. Partneři měli možnost potkat se s lidmi z Facebooku, probrat možnosti spolupráce, plány i novinky. Co nového například Facebook chystá?
- Creative Compass – Jedná se o systém na vyhodnocování relevance kreativy na základě zpětných vazeb. Creative Compass vyvinul Facebook pro lepší predikci a měření dopadu reklamní kreativy. Díky tomuto nástroji lépe pochopíte, s jakou pravděpodobností lidé provedou akci poté, co reklamy uvidí. Nabídne také metriky, které ukáží, do jaké míry si uživatelé reklamy v News Feedu všimnou, s jakou pravděpodobností jí publikum porozumí nebo jestli pro ně bude důvěryhodná.
- Scripting Engine – Jedná se o systém na automatizaci procesů na Facebooku, jako jsou například hromadné operace nad reklamami.
Facebook kladl důraz také na problematiku retailu, které věnoval celý jeden dlouhý workshop. Dalším důležitým bodem jsou pro Facebook jeho komunikátory Messenger a WhatsApp, businessové využití chatu a jeho automatizace.
Facebook spouští také program Facebook Marketing Consultants, od kterých si slibuje pomoc při implementaci facebookových marketingových technologií. Příjemným zpestřením summitu byl pak druhý den, který se věnoval čistě workshopům zaměřeným na rozvoj technických i soft dovedností partnerů.
Další informace o summitu najdete na stránkách Facebooku nebo v jeho události.