Dynamické reklamy pro cestovní ruch zavedl Facebook už v loňském roce. Od té doby na nich pracuje a zdokonaluje je. Tentokrát jim přidal tři nové funkcionality, které inzerentům pomohou zvýšit množství rezervací hotelů a letenek.
Propagace hotelů a letů
DPA pro cestovní ruch pomáhají personalizovat cestovní a ubytovací příležitosti a přizpůsobit je co nejlépe zájmům a požadavkům uživatelů, kteří o tuto oblast projevili zájem. Dynamické reklamy se proto nyní rozšiřují o možnost promovat relevantní lety na základě toho, co lidé vyhledávali, nebo upsell na základě letů (hotely, půjčení auta a podobně), které si nedávno rezervovali.
Rozšířené cílení
Aby vám Facebook pomohl oslovit více cestovatelů než jen ty, kteří brouzdali po vašich webových stránkách nebo v aplikacích, představil také nové možnosti cílení na širší publikum. Vaše hotelové nabídky tak můžete ukázat více lidem, kteří si ubytování s velkou pravděpodobností zarezervují. Tato funkcionalita se už v současné době objevila všem inzerentům z oblasti hotelnictví a v příštím měsíci by měla být dostupná i pro propagaci letenek.
Kreativnější možnosti
Více než polovina lidí, které sociální síť při jednom z průzkumů oslovila, hledá inspiraci pro cestování na Facebooku a Instagramu. Proto Facebook zavádí nová kreativní řešení, která vám pomohou vystoupit z davu a zaujmout na feedu.
Facebook si v první řadě uvědomuje, že nikdo nemá větší vliv než přátelé. Chce tak využít sociální kontext a ještě více přizpůsobit dynamické reklamy lidem, jejichž virtuální okolí cestuje. Když totiž uživatelé uvidí, že přátelé už nějaký výlet podnikli, podnítí je to k naplánování vlastního dobrodružství.
Kromě toho budete moci do reklam přidat překrytí, které přitáhne pozornost na zvláštní ceny, slevy nebo zajímavé informace.
A nakonec můžete dynamické reklamy propojit s reklamním formátem kolekce a zaujmout uživatele chytlavým videem nebo obrázkem spárovaným s konkrétními nabídkami. Kolekce vám poutavým způsobem pomohou zrychlit cestu k nákupu či rezervaci.