Facebook musel v nedávné době řešit technické problémy s odhadem dosahu u vlastních okruhů publik. Aby nebylo možné této funkcionality zneužít, dočasně ruší možnost zobrazení velikosti publika či potenciální dosah pro nově vytvořená nebo upravená Custom Audiences v Ads Manageru a Power Editoru.
Odhad dosahu ruší Facebook pro Custom Audiences vytvořené z/ze:
- složky zákazníků
- offline konverzí
- webových stránek a mobilních aplikací, pokud používají pokročilé párování
- offline event dat ve Facebook Analytics
Update se nedotkne publik vytvořených z engagementu či webových stránek a mobilních aplikací, které nezahrnují zákaznická data. Nic se nemění ani v případě doručování reklam, reportingu či ostatních údajů ve Facebook Analytics.
Nadále bude možné vytvářet Custom Audiences i reklamy, které používají všechny typy vlastních okruhů uživatelů. Budete moci používat také Dosah a frekvenci. V některých případech sice uvidíte potenciální dosah publik, ale nezískáte procentuální údaj o zacílení. V přehledech se také nevytvoří data týkající se těchto publik.
Změny nebudou trvalé, Facebook přislíbil, že se pokusí zavést další změny do systému a obnovit odhady nových nebo upravených publik. Tato funkce však nebude v blízké budoucnosti k dispozici.