Marketingové agentury budou muset nově potvrdit spolupráci s klientem ještě před tím, než si nastaví Facebook Pixel a sady událostí. Cílem je zvýšit transparentnost a bezpečnost v oblasti práce s reklamou.
Facebook pixel a offline sady událostí sledují chování zákazníků napříč online a offline kanály i mimo Facebook. Data, která získáte, pomohou lépe cílit a optimalizovat vaši reklamu.
Některé firmy sdílejí pixelová a offline data událostí s marketingovými agenturami nebo obchodními partnery, kteří pak mohou spustit kampaně v jejich zastoupení. Nové ovládací prvky mají tento proces učinit transparentnější. Facebook bude vyžadovat, aby firmy vysvětlily svůj vztah s partnerskou organizací, s kterou chtějí data sdílet.
Pokud se vám při nastavení Facebook pixelu nebo offline událostí zobrazí následující okno, stačí vybrat variantu vašeho vztahu s firmou a potvrdit, jaké operace budete ve firmě zpracovávat. Facebook touto verifikací získá informace, kdo a jak bude facebooková data firmy využívat.
Poté stačí odsouhlasit všeobecné podmínky sdílení dat a proběhne autorizace k používání Facebook pixelu, SDK nebo offline sad událostí u firmy, které se budete starat o facebookovou reklamu.
Firmy budou moci při nastavení pixelu navíc přiřadit „advertising partners“ a zpřístupnit jim i nástroj pro retargeting.
Během listopadu bude Facebook firmy žádat o zahájení nového sdílení pixelů nebo offline událostí a během první poloviny roku 2019 bude vyžadovat, aby to firmy opravdu využívaly. Pokud se vás to týká, zjistěte si podrobnější informace.